luni, 4 aprilie 2011

SiGn

                        Imi  place foarte mult  sa fac signuri . 
                   Eu , pe care le fac , au un rol special .
                   Este un hobby al meu sa fac signuri . 
                  Imi plac mult , si sper sa va placa si voua ! 










Aceasta este numele , celei mai bune prietene a mea , care ma intelege si este foarte buna cu mine si ne respectam .( e reciproc )
















Acesta este numele meu !
Printre multe pasiuni , aceasta este una . 














Iar acest nume , nu prea l-am conturat , 
nu prea le-am desenat , dar mie imi place
 foarte mult numele Cezar 
si Robert ! Imi pare rau ca nu am si eu un fratior ! Fiindca l-ar fi chemat asa!
Are o val . sufleteasca !




















Acesta este imprumutat de la o colega,
 si ea are aceasta pasiune . Ea a avut mai mult timp 
sa le faca .. insa eu .. mai putin .. 


















Acesta este numele colegului meu de banca , 
Dragos . In banca noastra sunt numai tunete
si fulgere ..dar cateodata si unpic de 
intelegere .!.!.!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu